LIVE CLUB BRUGGE-BENFICA. “Kans om door te stoten is
We hebben hard gewerkt om hier te zijn. We willen op topniveau presteren. Ik verwacht twee ploegen die op zoek zullen gaan naar goals. Roger Schmidt, coach Benfica. vooraf, 19 uur 08. Benfica-coach: "Favoriet? Dat interesseert mij niet". Benfica-coach Roger Schmidt wil niet van onderschatting weten: hij prees Club Brugge als "een ploeg met veel snelheid en aanvallende kwaliteiten".
(VANDAAG@@@) Club Brugge Benfica kijken live 15/02/2023
Club Brugge
Club Brugge - SL Benfica » Tussenstand & Live - Oddspedia
[[KIJKEN]] Club Brugge Benfica live op tv en online
(TV KIJKEN>) Club Brugge Benfica kijken streaming 15
Schmidt wilde niet te veel bezig zijn met de mindere prestaties van blauw-zwart in eigen land. "Dat is niet zo belangrijk voor mij", begon hij. "Morgen is het Champions League-voetbal, een andere competitie. " "Ik verwacht een heel gemotiveerd, en sterk, Club Brugge. Het wordt zeker niet makkelijk. Ze klopten in de groepsfase Bayer Leverkusen, Porto en Atlético Madrid. Ze staan meer dan terecht bij de laatste zestien.
LIVE: Club Brugge - Benfica
We hebben Club gezien in de groepsfase. Daar deden ze het erg goed. " "Ze hebben een ploeg met jong geweld en ervaring, en ze spelen thuis morgen. Het zal dus moeilijk worden. We zullen op ons best moeten zijn om hier te winnen. We zijn als ploeg goed bezig, maar we willen dit seizoen nog veel bereiken. En dus is er altijd nog marge voor verbetering. ". vooraf, 19 uur 09. We zullen spelen zoals altijd, met veel druk naar voren. We kijken erg uit naar deze match.
Aftellen naar 21 uur: stijgt Club Brugge weer boven zichzelf uit in Europa? wo 15 februari 2023 18:21 UEFA Champions Leagueheenwedstrijd15-02-2023 21:00 Na een indrukwekkende groepsfase staat Club Brugge voor een belangrijke afspraak in de knock-outfase van de Champions League. Kan het de lijn doortrekken tegen Benfica, de leider in de Portugese competitie? Volg de match hier live en op Radio 1. Aftrap 21 uur. vooraf, 11 uur 48. vooraf, 11 uur 48. 15-02-2023.
Club Brugge KV - Live Soccer TV
[[live tv!!]^] Club Brugge Benfica kijken 15 februari 2023
Club Brugge-Benfica (15-02-2023) - Voetbal International